روشهای بزرگ کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت

بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن با تغییر عادت روزانه.

اگر احساس می‌کنید باسنتان کوچک است یا از به نمایش در آمدن شلوارهای آویزانتان خسته شده‌اید، یا حتی وقتی به استخر می‌روید خجالت می‌کشید،

وقت آن است که دست به کار شوید.

بزرگ کردن باسن

خبر خوب اینکه، تغییر عادات روزانه‌تان می‌تواند به شما کمک کند که به باسن بزرگتری دست پیدا کنید و به تناسب اندام برسید.

?قدم اول برای بزرگ کردن باسن

هنگام نشستن روی صندلی، عضلات سرینی (باسن) تان را سفت کنید. دو ثانیه در این حالت بمانید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید.

?قدم دوم برای بزرگ کردن باسن

هر بار که باید چیزی از زمین بردارید، بجای اینکه از باسن به جلو خم شوید، روی زمین چمباتمه بزنید.

هنگام چمباتمه زدن و هنگام بلند شدن، باسنتان را سفت کنید.

?قدم سوم برای بزرگ کردن باسن

بجای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید.

هنگام بالا رفتن از پله‌ها در هر بار، ۲ پله را باهم بالا بروید یا هر چند پله‌ای که لازم است تا پای جلویی تان ۹۰درجه خم شود را با هم طی کنید

. البته با احتیاط! از پله‌ها به آرامی‌بالا بروید و هنگام بالا رفتن باسن‌تان را سفت کنید.

?قدم چهارم برای بزرگ کردن باسن

با بچه‌هایتان روی ترامپلاین یا روی زمین بپر بپر کنید! تا جایی که می‌توانید بالا بپرید و در حالت چمباتمه (اسکات) فرود بیایید.

?قدم پنجم برای بزرگ کردن باسن

بلند شوید و باسن‌تان را تمرین دهید. هر بار که از حالت نشسته بلند می‌شوید،

بازوهایتان را از روی سینه عبور داده و دست‌ها را روی شانه‌ها بگذارید. پشت‌تان را صاف نگه دارید.

به آرامی‌ بلند شوید و در حالیکه بلند می‌شوید باسن‌تان را سفت کنید. همچنین همیشه به همین روش بنشینید.

?قدم ششم

هنگامیکه با تلفن صحبت می‌کنید یا منتظر یک ایمیل هستید، حرکات لانژ و اسکات انجام دهید. بی کار ننشینید!